19 Ekim 2009 Pazartesi

Paranoyak Hayaller


Dudaklarımın arasında külleri yere düşmek üzere olan bir sigara...
Ellerim sanki klavyeyle birleşmiş,parmaklarımın yardımıyla birşeyler tıkırdatmakta...
Gözlerim monitorle paralel bir şekilde ve bedenim bilgisayarla bütünleşmiş...
Beynim İçinde bir harfler trafiği var kilitlenmiş ama hedeflerine ulaşırsa birşeyler olcak belli...Sigaram yanmaya devam ediyor sıcaklığı dudaklarımı ısıtıyor donmak üzere olan dudaklarımı...
Harfler kelimeleri, kelimeler cümleleri oluşturuyor onlar da benim duygularımı yansıtıyor...Klavyenin tıkırdamaları beynimin içinde birşeylerin uyanmasına neden oluyor aklımdan geçenler parmaklarımın ucuna yansımasını sağlarken dışardan geçen bir dolmuş sesi herşeyi karıştırıyor yeniden bir sigara yakıyorum dumanı yüzüme kırbaç gibi vuruyor ve arkamda sigaramı alırken odamın hayaleti sakalı ile oynuyor ve birşeyler geçiriyor aklından ama okuyamıyorum aklını saat 15.54 sigarmdan bir duman daha çekiyorum ağzımdan yavaş bir şekilde dans edercesine çıkıyor duman odamın hayaleti de bundan etkilenecek olacakki o da bir sigara yakıyor ve kayboluyor dumanı ile sigaranın ortalıktan...
Ben sessizliğe aşıkken dışardaki gürültüler aşkımı lanetlercesine dağıtmaya çalısıyor sessizliğimi ben nekadar uğraştıkca onlar benim aşkımı yakıyor ve dinlemiyorlar devam ediyorlar yakmaya ben mücadele ettikçe doğrularımı deştikçe o sesler gülüyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder